Του ΤΑΚΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
Ο λαϊκός σεισμός της 19 και 20 Οκτώβρη με τα μαζικά συλλαλητήρια και καταλήψεις σε όλη τη χώρα είχε εγκληματική κατάληξη τον θάνατο, άμεσα ή έμμεσα από τη κρατική βία, οικοδόμου μαχητού του ΠΑΜΕ αλλά και τον τραυματισμό πολλών άλλων μελών του, είτε από ανθρώπους των υπηρεσιών του κράτους και του παρακράτους (η μετεμφυλιακή Ελληνική Ιστορία βρίθει από παρόμοιες προβοκατόρικες πράξεις) είτε από μια κατηγορία δήθεν αναρχικών που στη πραγματικότητα δεν έχουν καμιά σχέση με τη κλασική αναρχική θεωρία ή πράξη.
Πρόκειται δηλαδή για ένα νέο είδος μεταμοντέρνου «αναρχικού», o οποίος δεν διαθέτει καν αντισυστημικό πρόταγμα (όπως οι κλασικοί του αναρχισμού Μπακούνιν, Κροπότκιν και σύγχρονα ο Μπούκτσιν) αλλά είτε ασχολείται με επί μέρους αγώνες για τα δικαιώματα (γυναικών , μεταναστών κ.λπ.) είτε εκφράζεται με ένα είδος «λάιφ στάιλ» αναρχισμού—όπως εύστοχα τον ονόμασε ο τελευταίος θεωρητικός του αναρχισμού, ο Μάρεϊ Μπούκτσιν που αναγκάστηκε να αποκηρύξει τον αναρχισμό στα γηρατειά του. Αυτό το είδος «αναρχικού» εκφράζει ουσιαστικά την ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης που στοχεύει στη κατάργηση κάθε εθνικής κυριαρχίας, (παράλληλα με τη κατάργηση της οικονομικής κυριαρχίας που επιφέρει η παγκοσμιοποίηση) χάριν της «προστασίας» των ατομικών δικαιωμάτων κλπ—δικαιολογία που έχει χρησιμοποιηθεί επανειλημμένα από την υπερεθνική ελίτ για να δικαιολογήσει τους εγκληματικούς πολέμους της (Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη) και τώρα αυτούς που ετοιμάζει (Συρία, Ιράν κ.λπ.).
Έτσι, βλέπουμε σήμερα αυτόν τον τύπο «αναρχικού» να ανακηρύσσει «επαναστάτες» (μαζί με κάποιους δήθεν «Μαρξιστές» της εκφυλισμένης «αριστεράς») τους νατοϊκούς αλήτες που μαζί με το ίδιο το ΝΑΤΟ μακέλεψαν τον λαό της Λιβύης, ή να αγωνίζεται σήμερα για τα δικαιώματα των αντιπάλων του Μπααθικού καθεστώτος στη Συρία, ή του Ισλαμικού καθεστώτος στο Ιράν, συμμετέχοντας έτσι και αυτός, εσκεμμένα ή μη, στη διαδικασία αντικατάστασης των καθεστώτων αυτών από πελατειακά καθεστώτα της υπερεθνικής και της Σιωνιστικής ελίτ. Η έλλειψη οποιασδήποτε συστημικής ανάλυσης που χαρακτηρίζει αυτούς τους «αναρχικούς» τους κάνει ανίκανους να καταλάβουν ότι ο πρωταρχικός στόχος ενός πραγματικού αναρχικού είναι, όπως πάντα ήταν, η ανατροπή του ίδιου του παγκόσμιου συστήματος, όπως εκφράζεται αυτό από την διεθνοποιημένη καπιταλιστική οικονομία της αγοράς και την αντιπροσωπευτική «δημοκρατία» καθώς και της υπερεθνικής ελίτ που διαφεντεύει αυτό το σύστημα (μέσω της ΕΕ, του G8, του ΝΑΤΟ κ.λπ.), και όχι η ανατροπή του κάθε...Ασσάντ ή Αχμαντινεζάντ, που απόκειται στους αντίστοιχους λαούς να τη πραγματοποιήσουν, χωρίς τη «βοήθεια» του ΝΑΤΟ και τη συνέργεια της εκφυλισμένης «Αριστεράς». Ιδιαίτερα μάλιστα αν τα καθεστώτα αυτά παίζουν σήμερα σημαντικό ρόλο στο διεθνές κίνημα κατά της υπερεθνικής ελίτ, ακριβώς επειδή δεν είναι πελατειακά καθεστώτα, όπως θέλει να τα μετατρέψει η ελίτ αυτή με το πρόσχημα της προστασίας των δικαιωμάτων.
Αντίστοιχα, όσον αφορά τη σημερινή καταστροφική κρίση για τα λαϊκά στρώματα στη χώρα μας, οι «αναρχικοί» αυτοί, μη διαθέτοντας την παραμικρή αντισυστημική ανάλυση (πέρα από κάποια σλόγκαν για αυτό-οργάνωση) βλέπουν εξίσου (αν όχι περισσότερο!) εχθρό τους το ΚΚΕ με την κοινοβουλευτική Χούντα. Η άθλια αυτή άποψη, που ήδη οδηγεί σε επιθέσεις «αναρχικών» κατα των γραφείων του ΚΚΕ και ένα «εμφύλιο πόλεμο» μέσα στο αντισυστημικό κίνημα, που μόνο οι ελίτ και οι μυστικές υπηρεσίες τους θα είχαν συμφέρον να ενθαρρύνουν, εκφράζεται παραδειγματικά σε επίπεδο κοινωνικού μιντιουμ απο το Αθηναικό ιντιμίντια, το οποίο δεν δίστασε ολες αυτές τις μέρες να εξαπολύσει μια δυσώδη αντικομμουνιστική εκστρατεία κατα του ΚΚΕ (δήθεν απο «αναρχική» σκοπιά), ενώ παράλληλα έκρυβε κάθε επικριτικό σχόλιο της άποψης αυτής, (απο ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλες οργανώσεις, αλλά ακόμη και απο πραγματικούς αναρχικούς!)
Οι «αναρχικοί» ομως αυτοί αδυνατούν να καταλάβουν ότι ,ανεξάρτητα από την κριτική που θα μπορούσαν να κάνουν, απο τη σκοπιά τους, στο κόμμα αυτό για τη τακτική του και τη στρατηγική του, αν όχι και για τους στόχους του σε σχέση με μια απελευθερωτική κοινωνία, σήμερα, είναι η μοναδική δύναμη στον ευρύτερο αντισυστημικό χώρο (κρατικοσοσιαλιστές αλλά και ελευθεριακοί κ.λπ.), με σημαντική απήχηση στο λαϊκό κίνημα, που έχει συνεπή αντισυστημική θέση σε σχέση με την κρίση. Και αυτό, αντίθετα με την εκφυλισμένη «αριστερά» που ανέφερα, η οποία εξαπατά τον λαό ότι δήθεν θα μπορούσε να βγει από τη σημερινή καταστροφική κρίση όντας μέσα στην ΕΕ (αν όχι και στην Ευρωζώνη!), υιοθετώντας δηλαδή μια «προοδευτική» παραλλαγή των συστημικών θέσεων. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι ίδιοι «αναρχικοί» και οι οργανώσεις που τους εκπροσωπούν στην χώρα μας (ΑΚ, Καστοριαδικές οργανώσεις διαφόρων ειδών κ.λπ.) δεν παίρνουν θέση για το κρίσιμο θέμα της εξόδου από την ΕΕ και για την αυτοδύναμη οικονομία, που είναι όμως αναγκαίες προϋποθέσεις για μια συστημική έξοδο από την κρίση, συμπλέοντας έτσι (όπως και με τα θέματα Λιβύης, Συρίας, Ιραν κλ.π) με την εκφυσλισμένη «Αριστερά».
Με άλλα λόγια, τόσο οι «αναρχικοί» αυτοί όσο και η εκφυλισμένη «Αριστερά» αδυνατούν (ή δεν θέλουν) να αντιληφθούν ότι η δική μας κοινοβουλευτική Χούντα, που κάθε ημέρα γίνεται και περισσότερο εγκληματική, είναι απλό παρακλάδι της υπερεθνικής Χούντας/ελίτ που έχει εγκαθιδρυθεί σήμερα άτυπα σε διεθνές επίπεδο και εκπροσωπείται στη χώρα μας από την τρόικα . Έτσι :
πρώτον, τόσο η υπερεθνική Χούντα όσο και η δική μας δεν έχουν την παραμικρή λαϊκή νομιμοποίηση, η πρώτη για να μακελεύει λαούς στρατιωτικά, ή να καταστρέφει άλλους οικονομικά (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ισπανία κ.λπ.), με στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών των πολυεθνικών, των Τραπεζιτών και γενικά αυτών που ελέγχουν την διεθνοποιημένη καπιταλιστική οικονομία της αγοράς, και η δεύτερη να συμμετέχει στην οικονομική καταστροφή των λαϊκών στρωμάτων της χώρας μας, εξαπατώντας τον λαό ότι δεν υπάρχει άλλη λύση. δεύτερον, τόσο η υπερεθνική Χούντα όσο και η δική μας στηρίζονται άμεσα ή έμμεσα από την εκφυλισμένη «Αριστερά», διεθνή και εγχώρια αντίστοιχα , που λειτουργεί σαν δεκανίκι του συστήματος. τρίτον, και οι δύο Χούντες ασκούν ολοκληρωτικό έλεγχο στα διεθνή ΜΜΕ η πρώτη (βλ. π.χ. την ολοκληρωτική προπαγάνδα για τη Λιβύη) και στα εγχώρια κανάλια η δεύτερη (βλ. την αντίστοιχη προπαγάνδα για τον «μονόδρομο»). τέταρτον, τόσο η υπερεθνική όσο και η δική μας Χούντα στηρίζονται σε πλούσια αμειβόμενες think tanks , συμβούλους και ΜΚΟ για να αναπαράγουν την «αλήθεια» τους και βέβαια σε πρόθυμους «ειδικούς» Πανεπιστημιακούς για να δίνουν και δήθεν «αντικειμενικό» χαρακτήρα σε αυτή. Πέμπτον, σε τελική ανάλυση και οι δύο Χούντες θεμελιώνουν τη δύναμη τους στην ωμή βία που ασκούν ο νατοϊκός στρατός, στην πρώτη περίπτωση, και τα ΜΑΤ κ.λπ. στην δεύτερη. |
Φαίνεται πώς ὅλοι νομίζουν πώς ἔχουν τήν πολυτέλεια νά τσακώνοντΦαίνεται πώς ὅλοι νομίζουν πώς ἔχουν τήν πολυτέλεια νά τσακώνονται, ὅταν οἱ περιστάσεις ἀπαιτοῦν σύμπνοια καί ὁμοψυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Δέν νομίζω πώς οἱ κουκουλοφόροι ἤσαν ἀναρχικοί, μάλιστα μέ τήν φιλοσοφική καί ἱστορική σημασία. Διότι ἐάν ἤσαν πράγματι ἀναρχικοί, δέν θά ἐβάλλοντο κατά τῶν ἄλλων, ἀλλά θά φρόντιζαν νά ἐνεργήσουν εἴτε ὅταν οἱ ἄλλοι εἶχαν ἀποχωρήσει, εἴτε πρίν.
-Ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος προκύπτει πώς εἴτε δέν θέλει (ἐπειδή εἶναι πράγματι ἡ ὀπισθοφυλακή τοῦ συστήματος) τό ΚΚΕ, εἴτε δέν δύναται λόγω ἠλιθιότητας νά ὑπερασπιστεῖ τά «λαϊκά στρώματα» (κατά τήν δική του προσφιλῆ ὁρολογία).
-Εἶναι δεδομένο, αὐταπόδεικτο σχεδόν, πώς ὅποιος εἶναι ἐντεταγμένος σέ ἕνα κόμμα ἔχει καί σκέψη καί ἀντιλήψεις κονσέρβα. Δέν γίνεται ἀλλιῶς. Ἀτυχῶς, ἡ μή ἔνταξη σέ κόμμα δέν σημαίνει ἀπαραιτήτως πώς κάποιος δέν ἔχει πάλι σκέψη κονσέρβα λόγω τῶν προκατασκευασμένων ἑρμηνειῶν καί ἀπόψεων μέ τίς ὁποῖες τόν βομβαρδίζει ἡ τηλεόραση, τά ΜΜΕ, οἱ φίλοι, οἱ γνωστοί, οἱ παρέες, οἱ συγγενεῖς.
Εἶναι ζωτική ἀνάγκη νά ἀποτινάξουμε κάθε εἴδους νοητικές ἁλυσίδες καί συνήθειες. Νά ἀμφισβητήσουμε τίς προθέσεις τῶν κομματαρχῶν καί καθοδηγητῶν. Διότι ἡ ...συνταγές τους, τελικά καί ἀποδεδειγμένα, μόνο τίς δικές τους κοιλιές γεμίζουν καί στήν καλύτερη μᾶς προσφέρουν ἁπλῶς ἐλπίδες. Δέν ἀναφέρομαι, φυσικά, σέ ὅσους ἔχουν καί ὑλικά ὀφέλη ἀπό τά διάφορα κόμματα. Αὐτοί, προδότες ξεπροδότες, ἔχουν μυαλό πρακτικό, ἄν μή τί ἄλλο. Δέν κομματοσκυλογαβγίζουν τσάμπα.
Τό σύστημα τῆς ἐκτροφῆς προβατανθρώπων χρειάζεται ἄτομα ὑποτακτικά, πειθαρχημένα (ἤτοι δουλοπρεπῆ), μωρόπιστα, ἀνασφαλῆ καί, κυρίως, ἄτομα τά ὁποῖα δέν τολμοῦν νά ἀμφισβητήσουν, δέν τολμοῦν νά ψάξουν καί νά ψαχτοῦν, δέν ἔχουν φαντασία.
Στό κάτω κάτω, τέτοια ἄτομα, ὅσο παραμένουν ἔτσι, εἶναι ἄξια της μοίρας τους. Ὅσο ἄξιος της μοίρας του εἶναι ἐκεῖνος πού ἐνῶ καίγεται δέν ἀπομακρύνεται ἀπό τήν φλόγα πού τόν καίει.
Τρέμετε ὅλες κι ὅλοι! Συνεχίστε ἔτσι μέ τόν φανατισμό, τήν κομματοσκυλοσύνη, τήν ἀναγωγή κάθε ...βιβλίου σέ θρησκεία καί θά καταστραφεῖτε καταστρέφοντας καί συμπαρασύροντας κι ἄλλους. Ἄξιους κι ἀνάξιους. Ἀνθρώπους καί ἄλλα ζῶα.
Σπάστε τά καλούπια, σπάστε τά δεσμά, ἑνωθεῖτε ὡς πρός τά ἐλάχιστα κοινά:
1. Ἐκδίωξη, σύλληψη, δίωξη τῶν προδοτῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Κατάργηση τῶν προδοτικῶν μνημονίων καί πεπονίων.
3. Τύπωμα χρήματος ἀπό ἐμᾶς γιά ἐμᾶς.
4 Ἐνεργοποίηση τῆς ἀγροτικῆς καί βιομηχανικῆς παραγωγῆς.
5. Κλείσιμο τό συνόρων, παύση κάθε εἰσαγωγῆς.
6. Δήμευση τῶν τραπεζῶν, ἤ μᾶλλον κατάργησή τους. Οἱ «καταθέτες» θά πάρουν τά χρήματά τους σέ δραχμές καί οἱ μεγαλοκαταθέτες θά ὑποστοῦν μεγάλο κούρεμα. Οὕτως ἤ ἄλλως τά πολλά χρήματα ἐξ ὁρισμοῦ ἀποκτῶνται μέ κομπίνες κι ὄχι μέ παραγωγή χρήσιμων προϊόντων ἤ ὑπηρεσιῶν. Οὔτε εἶναι «δίκαιο» νά χάσουν οἱ ἄλλοι πχ. τά σπίτια καί ὑπάρχοντά τους γιά νά μήν χάσουν οἱ ...καταθέτες. Ἄλλωστε, οἱ τόκοι δίνονται ἔναντί τοῦ ...ρίσκου τό ὁποῖο ἀποδέχεται ὁ καταθέτης. Ε, ἀφοῦ ἀποδέχθηκαν οἱ καταθέτες τό ρίσκο, ρίσκαραν κι ἔχασαν...
7. Μηδενική ἐξαγωγή συναλλάγματος γιά σπουδαστές στό ἐξωτερικό καί τά τοιαῦτα. Ἄς μάθουν νά ἐργάζονται γιά νά χρηματοδοτήσουν τίς σπουδές τους. Τό ἔχω κάνει κι ἐγώ καί ἄλλοι μέ ἐπιτυχία. Αὐτοί, τί ἔχουν πού τούς ἐμποδίζει;
8. Ὄχι δωρεάν φάρμακα ἤ περίθαλψη στούς κοπρίτες πού διάγουν ἀνθυγιεινό βίο. Δέν πάει νά καπνίζει κάποιος δέκα πακέτα τσιγάρα τήν ἡμέρα καί νά ΄χει τήν ἀπαίτηση νά ξοδεύουν οἱ ἄλλοι τά μαλλιοκέφαλά τους γιά νά παραμένει ζωντανός καί νά φουμάρει σάν τσιμινιέρα. Ἤ νά ἀσχολείται μέ ἐπικίνδυνα ἀθλήματα. Αὐτά τά προτείνω διότι τό κόστος τῆς ὑγείας, ἤτοι τῆς νοσοκομιακῆς περίλθαλψης, εἶναι μεγάλο.
9. Κατάργηση ὅλων τῶν φόρων καί ἀντ' αὐτῶν πλήρης κάλυψη τῶν ἀναγκῶν τῆς πολιτείας ἀπό τήν ἔκδοση χρήματος ὑπέρ της. Οἱ κοπρίτες φοροεισπράχτορες, οἱ λίγδηδες οἱ ἀργυρώνητοι διῶκτες καί ὅλο γενικά τό σκυλολόι τῶν παρασίτων, ἐπιτέλους, θά ἀποδεσμευτοῦν καί θά πᾶνε νά πιάσουν δουλειά στά ἐργοστάσια καί τούς ἀγρούς.
10. Ἀνακατανομή τῶν γαιῶν, ἀναδασμός καί ἀποκατάσταση ὅλων τῶν πολιτῶν ἔτσι ὥστε κανείς νά μήν στερεῖται ἑνός δικοῦ του κομματιοῦ γής.
11. Κληρωτοί βουλευτές μέ κλῆρο ἀνάμεσα στούς ἔχοντες μόρφωση καί πείρα.
12. Κληρωτοί ἔνορκοι στούς ὁποίους θά λογοδοτοῦν οἱ βουλευτές καί ἡ κυβέρνηση πού θά ἐκλέγουν.
13. Παραγραφή καί τῶν ἀδικημάτων τῶν διοικούντων κάτω ἀπό τούς ἴδιους ὅρους μέ τούς ἁπλούς πολίτες.
14. Κατασκευή τῶν ὅπλων καί ἀμυντικῶν συστημάτων τοῦ στρατοῦ ἀπό ἐμᾶς ἐδῶ στήν χώρα καί πλήρης ἀπαγόρευση εἰσαγόμενων ὅπλων.
15. Ἀξιοποίηση τῆς ἡλιακῆς καί αἰολικῆς ἐνέργειας ἄμεσα.
16. Βύθιση ὅλων τῶν ὑπέργειων δεξαμενῶν καυσίμων ὥστε νά μήν εἶναι δυνατόν νά τρωθοῦν ἀπό ἀέρος. Γενικά ὅλες οἱ ὑπέργειες κατασκευές νά γίνουν ὑπόγειες, κυρίως αὐτές τῆς παροχῆς ἐνέργειας, καθώς καί οἱ ἀποθῆκες ὑλικῶν καί τροφίμων. Εἶναι γελοῖο νά ὑπάρχει ὑπουργεῖο «ἀμύνης» σέ μία χώρα γεμάτη ἀπό εὔκολα τρωτούς ζωτικῆς σημασίας στόχους.
Τά προτεινόμενα μέτρα δέν εἶναι ἱεραρχημένα, οὔτε ὁ κατάλογός τους εἶναι ἐξαντλητικός.
Κανόνας μίας ὑγιοῦς συνύπαρξης ἄς εἶναι: «Κανείς δέν δικαοῦται νά ἀπολαμβάνει χωρίς νά συνεισφέρει»
http://inclusivedemocracy.org/
ΑπάντησηΔιαγραφή